خاطیان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد :

خاطیان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند

فرمانده انتظامی مراغه گفت: پلیس با هنجارشکنانی که در شب چهارشنبه‌ سوری باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد کرده و بدون هیچ اغماضی به مراجع قضایی تحویل خواهد داد.

 به سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فرگفت : تمهیدات لازم در خصوص کنترل حوادث چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده و باید از پدر و مادرانی که در این سال‌ها نقش مؤثری در کاهش مصدومیت و مجروحیت داشته‌اند تشکر کنیم.

این مقام انتظامی افزود : مأموران پلیس با کسانی که هنجارشکنی کنند و باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد کرده و با حکم قضایی قطعاً تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند شد؛ البته اگر با خودرو و یا موتور نیز مزاحمت کنند  ، قطعاً وسیله نقلیه نیز تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود.

وی اضافه کرد : مأموران پلیس تا آخرین لحظه‌های امشب به‌صورت آماده‌باش  در محل کار و سطح شهر حضور خواهند داشت وافرادی را که در امر تهیه، نگهداری و فروش و توزیع مواد محترقه، انفجاری و آتش‌زا فعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیر خواهند نمود .

اصلانی فر ضمن درخواست همکاری از خانواده ها افزود: والدین نباید برای شادی خود، دست به وسایل و کارهای خطرناک بزنند و تنها حضورشان در کنار فرزندان و یا انجام نورافشانی در این شب کافی است.

وی در پایان تاکید کرد : خانواده ها در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و درصورت اطلاع از هر گونه فعالیت توزیع کنندگان مواد محترقه مراتب را در سریعترین زمان با ارسال پیامک یا تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:, | 13:49 | نويسنده : شهروند مراغه ای |